De klantenservice van Samsung

Vlak voor het WK had ik een nieuwe televisie gekocht. Ik ben een groot voetbalfan en het leek mij een goed idee om het WK te zien op een mooi en groot scherm. De televisie die ik voorheen had, had ik al jaren en ik vond dat het tijd werd voor een nieuwe. Ik wilde graag een televisie die ik ook kon aansluiten op het internet, zodat mijn kleinkinderen hier Netflix kunnen kijken en ik gemakkelijk programma’s kan terugkijken. Mijn zoon heeft thuis een abonnement op Netflix en had bij ons een kastje van Apple gezet, zodat de kinderen ook bij ons konden kijken. Ik kijk zelf nooit naar Netflix, maar voor de kleinkinderen is het erg gemakkelijk. Het was alleen elke keer een gedoe om het kastje aan te sluiten. Dit zou veel makkelijker gaan met een televisie met internet. Ik had mezelf overtuigd dat ik een nieuwe televisie wilde en ik ging naar de winkel om te zien wat het aanbod was. Er waren veel verschillende en ik vond het lastig om te kiezen. Ik vroeg aan een verkoper of hij me kon adviseren en vertelde hem wat ik er mee wilde doen. Er waren vele televisies die geschikt waren, maar de meeste waren erg duur. Gelukkig waren er ook een aantal die hij aanraadde die wil in mijn budget vielen. Een daarvan was een Samsung, de verkoper zei dat de klantenservice van Samsung erg goed is en een goede keuze was. Ik had de klantenservice van Samsung al eens gebeld toen ik problemen had met mijn telefoon en ze konden me toen goed helpen. Ik besloot om de Samsung televisie te kopen.   

Bellen met de klantenservice van Samsung

Ik kon de televisie meteen meenemen naar huis en mijn zoon hielp mij met de installatie. Je hebt tegenwoordig veel meer extra mogelijkheden bij een televisie, maar gelukkig was het installeren snel klaar. Ik was helemaal klaar voor het WK. Maar binnen een maand kreeg ik problemen met de televisie, hij ging opeens zomaar uit. Dit gebeurde eerst af en toe, maar daarna elke keer na ongeveer twintig minuten. Ik besloot om de klantenservice van Samsung te bellen want dit was niet normaal voor een nieuwe televisie. Bij de klantenservice van Samsung vertelden ze me dat ik mijn televisie moest resetten. Met de hulp van de medewerker van de klantenservice van Samsung lukte me dit, maar dit betekende dat ik alles weer opnieuw moest installeren en opzoeken. Dit koste mij zonder de hulp van mijn zoon veel moeite en het verhielp mijn probleem niet eens. Nadat alles weer geïnstalleerd was en ik weer televisie kon kijken had ik weer hetzelfde probleem.  

Via Klantenservice.support sprak ik met de juiste afdeling

Ik zocht naar een manier om met de reparatie-afdeling te bellen en ik wilde de klantenservice van Samsung overslaan. Via internet vond ik een website klantenservice.supportwaarmee ik in een keer met de juiste afdeling in contact kon komen. Ik vertelde hier het probleem met mijn televisie en ze zeiden dat ze het probleem herkenden. Ze zouden voor me regelen dat ik mijn televisie kon opsturen en dat ik direct een nieuwe kreeg.

Via klantenservice.support kan je veel telefoonnummers vinden

  • Je kan de klantenservice van Samsung bellen, maar ook ineen keer met de reparatie afdeling
  • Op de site hebben ze ook veel nummers van andere grote bedrijven
  • Je hoeft niet alle nummers op te zoeken, maar kan gemakkelijk doorverbonden worden
  • Ze geven ook veel informatie over de bedrijven, bijvoorbeeld tot hoe laat de klantenservice bereikbaar is